Whilst small files can be uploaded to forum posts, if you have a custom theme or module to contribute please add it on the "Add-ons" page.

TOPIC: Place Assistant

Place Assistant 7 months 2 weeks ago #1

• Philippe
  • Philippe's Avatar
  • Junior
Depuis déjà quelques temps certaines régions française ont fusionné, par exemple la région Nord-Pas-de-Calais et la région Picardie forment maintenant la région Hauts-de-France ; La région Auvergne et la Région Rhône-Alpes forment maintenant la région Auvergne-Rhône-Alpes ; ...

Je désire mettre modifier tous mes lieux pour mettre les nouveaux noms des régions.

Existe-t-il une version de Place Assistant comprenant les noms des nouvelles régions françaises ? Qui fonctionne avec la 1.7.9 ?

Google Translate
For some time now some French regions have merged, for example the Nord-Pas-de-Calais region and the Picardie region now form the Hauts-de-France region; The Auvergne region and the Rhône-Alpes region now form the Auvergne-Rhône-Alpes region; ...

I want to change all my places to put the new names of regions.

Is there a version of Place Assistant including the names of the new French regions? Which works with the 1.7.9?
Philippe

webtrees : V1.7.11
The administrator has disabled public write access.

Place Assistant 7 months 2 weeks ago #2

• phimek
  • phimek's Avatar
  • New
Salut Philippe,
Cela ne serait pas bien compliqué, quoiqu'un peu long, de mettre à jour le "place assistant", sauf qu'en 1.7.9, le dernier cran ne fonctionne pas.
J'ai regardé vite fait, mais c'est bien au-delà de mon seuil de compétence.
On attend une âme charitable...

Place Assistant 7 months 2 weeks ago #3

• Philippe
  • Philippe's Avatar
  • Junior
Bonjour,
Une erreur apparaît rapidement lors de la saisie des premiers caractères de la ville :

/home/geneapoy/public_html/webtrees/includes/session.php:193 /home/geneapoy/public_html/webtrees/modules_v3/places_assistant/module.php:524 file_get_contents(modules_v3/places_assistant/FRA/FRA.extra.htm): failed to open stream: No such file or directory#0 unknown:unknown ErrorException("/home/geneapoy/public_html/webtrees/modules_v3/places_assistant/module.php:524 file_get_contents(modules_v3/places_assistant/FRA/FRA.extra.htm): failed to open stream: No such file or directory")#1 /modules_v3/places_assistant/module.php:524 file_get_contents('modules_v3/places_assistant/FR…')#2 /modules_v3/places_assistant/module.php:51 getdata()#3 /module.php:26 modAction('getdata')

Mais je suis bien incapable de l'analyser.

Concernant la mise à jour, si on m'explique le principe, je peux essayer de m'y atteler (mais je pense que cela viendra dans un second temps, après que Places Assistant fonctionne avec la 1.7.9)

Google Translate

Hello,
An error appears quickly when entering the first characters of the city:

/home/geneapoy/public_html/webtrees/includes/session.php:193 /home/geneapoy/public_html/webtrees/modules_v3/places_assistant/module.php:524 file_get_contents (modules_v3 / places_assistant / FRA / FRA.extra.htm ): failed to open stream: No such file or directory # 0 unknown: unknown Error Exception ("/ home / geneapoy / public_html / webtrees / modules_v3 / places_assistant / module.php: 524 file_get_contents (modules_v3 / places_assistant / FRA / FRA.extra. htm): failed to open stream: No such file or directory ") # 1 /modules_v3/places_assistant/module.php:524 file_get_contents ('modules_v3 / places_assistant / FR ...') # 2 /modules_v3/places_assistant/module.php:51 getdata () # 3 /module.php:26 modAction ('getdata')

But I am unable to analyze it.

Regarding the update, if I explain the principle, I can try to tackle it (but I think it will come later, after Places Assistant works with 1.7.9)
Philippe

webtrees : V1.7.11