Bienvenue, Invité
Nom d'utilisateur : Mot de passe :
Before asking for help please read "How to request help" by clicking on that tab above here.
  • Page :
  • 1

SUJET :

update naar 2.06 il y a 1 semaine 1 jour #1

• fam.Meerbeek
  • Portrait de fam.Meerbeek Auteur du sujet
  • New
  • New
allereerst de makers weer bedankt voor de upgrade
maar soms gaat er toch iets niet goed
de installatie gaat op zich wel goed denk ik maar wanneer hij de file uitpakt krijg ik een time error met als gevolg melding de website is in onderhoud maar dat duurde zeker een uur dus iets is er fout gegaan
ga je echter via ftp op de server zie dat eigenlijk alles wel is verplaatst van uit de 0:/web/data/tmp/upgrade/ maar dat het filetje offline.txt is blijven staan met het gevolg de website gaat niet verder deze weggehaald en de site start gewoon weer op

groet Walter

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

update naar 2.06 il y a 3 heures 8 minutes #2

• guidovanharten
  • Portrait de guidovanharten
  • Absent
  • Junior
  • Junior
English text below.

Hallo Walter,
Dit is een Engelstalig forum, dus ik denk dat je meer reacties krijgt als je je vraag in het Engels stelt. Ik wil proberen je te helpen.
Begin met het uitpakken van de ZIP-file. Vervolgens kun je die files uploaden met je FTP-programma.
Kom je er niet uit, dan help ik je graag verder, evt. via e-mail (klik links op mijn naam, dan zie je mijn e-mailadres).

Hello Walter,
This is a forum in English. I think you got more replies when you ask your question in English. I will try to help you.
First extract the ZIP-file onto your hard drive. Then upload the extracted files using your FTP program.
If you can't figure it out, then I will gladly help you. If you want, by mail (click on my name at the left side to see my email address).

Best regards,
Guido

update naar 2.06 il y a 2 heures 53 minutes #3

• fam.Meerbeek
  • Portrait de fam.Meerbeek Auteur du sujet
  • New
  • New
ok thanks I understand that it can also be done, but do not put that update in the program as a self-updater, if it does not work very stress sensitive, restore baukup and stuff, not necessary if you know that it is possible and correct also that you remove that file online.txt, I think I am not the only one where this happened

greetz Walter

• Page :
  • 1
Propulsé par Kunena