Bienvenue, Invité
Nom d'utilisateur : Mot de passe :
Before asking for help please read "Requesting Help and Suggestions" by clicking on that tab above here.
  • Page :
  • 1

SUJET :

Faits et évènements - VESTA module / Facts and events - VESTA module il y a 3 semaines 5 jours #1

• djaydjay
  • Portrait de djaydjay Auteur du sujet
  • Nouveau membre
  • Nouveau membre
Bonjour,

J'utilise le module "Faits et évènements - VESTA" et je constate que le média lié à l'identification de l'individu est affiché 2 fois !

Quel réglage me permettrait de désactiver cela ?
Remerciements
Salutations

Remarque: si j'active le module "faits et évènements de base" ce media ne s'affiche pas une seconde fois

Gérard

Hello,

I use the "Facts and events - VESTA" module and I see that the media linked to the identification of the individual is displayed twice!

What setting would allow me to disable this?
Thanks
Greetings

Note: if I activate the "basic facts and events" module, this media is not displayed a second time

Gérard

This browser does not support PDFs. Please download the PDF to view it: Download PDF

Pièces jointes :

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

Faits et évènements - VESTA module / Facts and events - VESTA module il y a 3 semaines 5 jours #2

This is a bug, I'll fix it in the next release.

As a workaround until then, you can additionally enable some other tab that displays media, such as the 'Media' or the 'Album' tab.
Richard

webtrees 2.0.15 at cissee.de/webtrees2
Vesta custom modules (Classic Look & Feel, Gov4Webtrees, Shared Places, Extended Relationships) available at cissee.de

Connexion ou Créer un compte pour participer à la conversation.

• Page :
  • 1
Propulsé par Kunena